1. SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA.
KLUCZOWE ZAGADNIENIA SZKOLENIOWE:
- osobowość i wizerunek handlowca
- przygotowanie do spotkania handlowego
- kompetencje komunikacyjne (w tym: nawiązywanie kontaktu oraz poprawna
komunikacja z klientem stałym)
- mowa ciała
- taktyki werbalne i elementy NLP gwarantujące osiągnięcie celów
sprzedażowych (w tym: parafraza, odzwierciedlenie, klaryfikacja,
podsumowania, pytania otwarte i zamknięte)
- wzorcowe prowadzenie rozmowy handlowej (powitanie, nawiązanie/
podtrzymywanie kontaktu, analiza potrzeb klienta, techniki aktywnej
sprzedaży, pożegnanie)
- typy klienta oraz sposoby obsługi każdego z osobna
- sposoby radzenia sobie z klientem trudnym
- podstawy asertywności w kontakcie z klientem trudnym
CEL SZKOLENIA: przygotowanie do wykonywania pracy handlowca, nabycie
nowych umiejętności sprzedażowych i utrwalenie posiadanych (w przypadku
handlowców praktyków), efektywniejsze radzenie sobie z różnymi typami klienta.
METODY SZKOLENIOWE: wykład, dyskusja, studia przypadków, odgrywanie ról,
ćwiczenia, symulacje, gry.
CZAS TRWANIA: od 14 h (2 dni szkoleniowe)
powrót