Bez Tytułu
9. TELEMARKETING - CZYLI JAK ROZMAWIAĆ TELEFONICZNIE Z KLIENTEM.
KLUCZOWE ZAGADNIENIA SZKOLENIOWE:
- zastosowania TELEMARKTINGU
- rodzaje TELEMARKTINGU
- komunikowanie się w TELEMARKTINGU (język ciała i język mowy, słuchanie,
rozumienie, zapamiętywanie)
- zrozumienie telefonu
- pierwszy kontakt PIRa (otwarcie, referencje, pytanie o czas, wyjaśnienie celu
dzwonienia, sondowanie, pozytywne podsumowanie, prezentacja, reagowanie
na zastrzeżenia, zamknięcie, zakończenie)
- rozmowa OOTa (przedstawienie się, wyjaśnienie celu dzwonienia,
zasugerowanie rozwiązania)
CEL SZKOLENIA: rozwój umiejętności samodzielnego prowadzenia rozmowy
telefonicznej oraz wzrost efektywności w osiąganiu celów zawodowych u osób
zajmujących się telemarketingiem.
METODY SZKOLENIOWE: wykład, dyskusja, studia przypadków, ćwiczenia.
CZAS TRWANIA: 7 h (1 dzień szkoleniowy)
powrót
|